Labban: Ja hade vi kommit ut som vi uppträdde de 6-7 sista minuterna så hade det vart annat resultat. Visade lite då i alla fall. Men pinsamt att komma ut så här.
Hade kunnat ta timeout redan efter 3-4 minuter med tanke på hur det såg ut...😈
Nu jävlar vill jag se en rejäl uppryckning o jävlar anamma!!!👊
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hade kunnat ta timeout redan efter 3-4 minuter med tanke på hur det såg ut...😈
Nu jävlar vill jag se en rejäl uppryckning o jävlar anamma!!!👊