Labban: Håller inte med om Rindell. Tycker att han verkligen visar offensiv smartness. Däremot har jag mycket bättring att önska när det gäller defensiven. Han är "lite" Bernhardt", fast bättre! Vi hade 3 ribb/stolp träffar, tror Rindell hade två och Jonte ett? Små marginaler, men som många sagt. Första perioden var riktigt dålig!🤢
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tycker att han verkligen visar offensiv smartness.
Däremot har jag mycket bättring att önska när det gäller defensiven.
Han är "lite" Bernhardt", fast bättre!
Vi hade 3 ribb/stolp träffar, tror Rindell hade två och Jonte ett?
Små marginaler, men som många sagt.
Första perioden var riktigt dålig!🤢