Rico01: Värmhed är en bra ersättare han gör det stabilt när han kommer in. Mieho som extra ja det lutar väl åt det, även om han verkar vara lite av en favorit hos Ante och har fått spela i 1:a kedjan t.om. Tycker att det såg rätt bra ut när OJ kom in med Dahlen och Hanzl. Kanske något att spinna vidare på även om man tappar Pääjärvis tyngd i den kedjan.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...