{10415}: Ja men absolut, vi kickar Ante för att Dahlén inlett med en naiv defensiv 👍🏼
Fan vad man skulle vilja vara en fluga på väggen när typ Fagervall, eller dylik som är en av de få tränarna lediga som inte är Montén, kliver in i omklädningsrummet och ska börja gameplan inför match 16 mot Växjö. ”Som ni vet höll inte Ante måttet, men vinst idag så kan vi ta uppehåll som tabelltvåa så viktigt att vi..”
Dahlén var vår bästa spelare i slutspelet förra året. Han kommer igen och är som bäst när det gäller.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Fan vad man skulle vilja vara en fluga på väggen när typ Fagervall, eller dylik som är en av de få tränarna lediga som inte är Montén, kliver in i omklädningsrummet och ska börja gameplan inför match 16 mot Växjö. ”Som ni vet höll inte Ante måttet, men vinst idag så kan vi ta uppehåll som tabelltvåa så viktigt att vi..”
Dahlén var vår bästa spelare i slutspelet förra året. Han kommer igen och är som bäst när det gäller.