Charlie2: Hoppas också att Wedda kan komma in och bli en injektion! Lite oroande att läsa att han kommer spela med nått specialskydd, kommer det hålla? Hoppas det i allafall, för kan han hålla sig hel så är han ju en toppforward i SHL och en spelare som kan bryta mönster och avgöra matcher på egen hand!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...