{9908}: Joulevem? Tycker ärligt talat icke att han färgat in så med en frisk backsida kan gärna nåt av de lyxfällelagen få överta kostnaden och uppfostringen av honom.
mikenomad: Tudelad. I grund skulle jag inte ligga sömnlös om vi gick skilda vägar. Samtidigt har han stundtals sett väldigt bra ut och vi lär åka på fler skador med vår plockepinn-defensiv. Och då kommer man ju ångra det djupt. Vill även se hur han växer in i gruppen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...