The great one: Skadad eller nått som tär på psyket? Att han skall ha tappat allt på en sommar låter högst otroligt. Joel Lundqvist höll ju i SHL till han va 40 bast, ingen snabbskrinnare där heller utan mycket vilja.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Att han skall ha tappat allt på en sommar låter högst otroligt. Joel Lundqvist höll ju i SHL till han va 40 bast, ingen snabbskrinnare där heller utan mycket vilja.
Nått stämmer inte med Lander som sagt.