Labban: Lättnad. En något återhållsam lättnad. Oerhört skönt med seger och tillbakastuds efter debaclet senast. Hur fan skulle vi ha överlevt annars?! Har dessutom upptäckt att det alltid är någon form av tröst när EA, OJ, MPS eller FH är på isen. Bojan stod på rätt bra idag också. Och Mieho retade gallfeber på Kossila. ❤️🤍❤️🤍❤️
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Oerhört skönt med seger och tillbakastuds efter debaclet senast. Hur fan skulle vi ha överlevt annars?! Har dessutom upptäckt att det alltid är någon form av tröst när EA, OJ, MPS eller FH är på isen. Bojan stod på rätt bra idag också. Och Mieho retade gallfeber på Kossila. ❤️🤍❤️🤍❤️