Synct: Ja det där är jag väldigt anti till. Vi måste spela med mer killer instinkt. Gå för att stänga matchen! Väldigt stor risk att man hamnar på hälarna annars och tappar momentum istället när motståndarena nörjar trycka de sista minuterna. Man ser ju hellre att man inte ger motståndarna nått syre!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Väldigt stor risk att man hamnar på hälarna annars och tappar momentum istället när motståndarena nörjar trycka de sista minuterna.
Man ser ju hellre att man inte ger motståndarna nått syre!