{9908}: Det sätter sig väl i skallen till slut, blir lite av ett självförstärkande beteende.
Hela laget vet ju om att vi har vart kassa på att stänga ner matcher i slutet, så då blir det lite extra stela händer. När kommer missen? Vem ska vara den som ger bort ledningen?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hela laget vet ju om att vi har vart kassa på att stänga ner matcher i slutet, så då blir det lite extra stela händer. När kommer missen? Vem ska vara den som ger bort ledningen?