Herminator: Härlig seger och arbetsinsatsikväll! Antagligen Erik Anderssons bästa match i Timråtröjan. Han tog för sig och var överallt karln! Älskar hans uppåkning mellan Växjöbackarna vid 2-1 målet. Mer sånt!
Nu blir det tråkigt i 2 veckor. Ser fram emot fortsättningen med förhoppningsvis alla spelare tillgängliga
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu blir det tråkigt i 2 veckor. Ser fram emot fortsättningen med förhoppningsvis alla spelare tillgängliga
En fin kväll detta!