{7043}: Otroligt skönt att vakna upp med en vinst i bagaget och 5:e plats i tabellen inför uppehållet!
Nej, vem menar du som inte går in på 4:a kedjor? Wedin? Mieho? Hartmann? Upplys oss gärna.
Är rätt säker på att Juolevi kommer att stanna. Han går ner i lön och inte så stor chans att Timrå släpper honom då. Han var bra igår och är väldigt utvecklingsbar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nej, vem menar du som inte går in på 4:a kedjor? Wedin? Mieho? Hartmann? Upplys oss gärna.
Är rätt säker på att Juolevi kommer att stanna. Han går ner i lön och inte så stor chans att Timrå släpper honom då. Han var bra igår och är väldigt utvecklingsbar.