Costanza: Det enda sättet att förhindra en ny "Adam Johnson" olycka är inte att tvinga på folk halsskydd utan att istället följa Mikko Lehtonens exempel och spela utan skenor (OBS försök till humor...)
Även om han nu medvetet slänger upp skridskon, kan ju ingen tro att det ska få såna ödesdigra konsekvenser. Men jag försvarar absolut inte såna tilltag. Hockeyspelaren om nån vet ju att skridskon är oerhört farlig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer