Costanza: Det enda sättet att förhindra en ny "Adam Johnson" olycka är inte att tvinga på folk halsskydd utan att istället följa Mikko Lehtonens exempel och spela utan skenor (OBS försök till humor...)
OlliJanne: Nä, jag är ledsen, det är absolut inget emot dig, men jag kan bara inte tillåta mig själv att ens tänka en ironisk tanke kring den här händelsen. Det går bara fetbort.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer