Tomheten va dä i hemmabaren inatt!! Ineffektivten lys upp.. Vår vek bakkar tapp allt i vårt territorium.. Skott i magplatta!! Nä igår sakna ja SHERIFFEN!! Dags att börj vinna innan vi hamna mä Röggle IK70 i botten!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ineffektivten lys upp..
Vår vek bakkar tapp allt i vårt territorium..
Skott i magplatta!!
Nä igår sakna ja SHERIFFEN!!
Dags att börj vinna innan vi hamna mä Röggle IK70 i botten!!