TD: Viss skillnad ifrån förväntningarna och snacket efter förra succesäsongen. Då var det samma placering eller bättre som gällde .Då var det prat om att vår kontinuitet och näst intill frånvaro av värvningar innebar försprång mot andra lag .. av det har vi sett noll och inget . Sen var det snack om att ta steg. .det har vi inte heller sett nånting av . Möjligen det att man slussat fram fler juniorer. Kul visserligen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Möjligen det att man slussat fram fler juniorer. Kul visserligen.