{9908}: Mengudsåinniförbannatextraordinärskööööönseger.. Ante måste haft mäster Lill-Kenta på länk i omklädningsrummet inför 3e. Hård arbete och ödmjukhet är ledorden.
Skönt för Julle o JJ med en 0a. Skönt för försvaret med 0a och det utan både sheriffen och vicesheriffen "out of town". När EP o Jonte leder laget med skitjobb öveg hela banan så signalerar det rätt inställning o basic jobb.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ante måste haft mäster Lill-Kenta på länk i omklädningsrummet inför 3e. Hård arbete och ödmjukhet är ledorden.
Skönt för Julle o JJ med en 0a.
Skönt för försvaret med 0a och det utan både sheriffen och vicesheriffen "out of town".
När EP o Jonte leder laget med skitjobb öveg hela banan så signalerar det rätt inställning o basic jobb.
Nuff said..