BlackBay: JD är bra, han behövs I Timrå. Hans dåliga statistik beror väl på flera orsaker. Först har han en uppgift som flera poängterat, han ska forschecka högt. Sedan har väl vår offensiv varit alltför naivt, så att vi tappat försvaret. Sedan är det väl flera som inte har så bra statistik. Våra stjärnor kommer mer och mer. Ikväll blir det seger, vi stänger ner i försvar och JD gör poäng framåt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
JD är bra, han behövs I Timrå. Hans dåliga statistik beror väl på flera orsaker. Först har han en uppgift som flera poängterat, han ska forschecka högt. Sedan har väl vår offensiv varit alltför naivt, så att vi tappat försvaret. Sedan är det väl flera som inte har så bra statistik. Våra stjärnor kommer mer och mer. Ikväll blir det seger, vi stänger ner i försvar och JD gör poäng framåt.