roger_sundsvall: Vi har börjat spela smartare efter styrkorna i truppen, inte lika naivt. Mer likt förra säsongen helt enkelt. Sen Juel som ger ett väldigt lugnt intryck och är en matchvinnarmålis just nu.
Hoppas bara inte Erixon blir borta nån längre tid, då måste det bara frigöras pengar till backförvärv.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hoppas bara inte Erixon blir borta nån längre tid, då måste det bara frigöras pengar till backförvärv.