BaraTikare: Uppvisar man ett stort timråhjärta är jag beredd att ha överseende med stundtals mindre bra prestationer. Ska vi vinna det där guldet måste vi ha/behålla spelare som brinner för klubben mer än motståndarna brinner deras dito. Albins spelstil kommer till rätta i ett slutspel, inte en match mot malmö i decembermånad.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ska vi vinna det där guldet måste vi ha/behålla spelare som brinner för klubben mer än motståndarna brinner deras dito.
Albins spelstil kommer till rätta i ett slutspel, inte en match mot malmö i decembermånad.