mikenomad: En fråga. Flera påstår att Timrå spelar mot Malmö den 19/12. Vad jag kan se i spelprogrammet möter vi Malmö borta 30/1 och hemma 15/2. Har det blivit någon ändring i spelschemat?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En fråga. Flera påstår att Timrå spelar mot Malmö den 19/12. Vad jag kan se i spelprogrammet möter vi Malmö borta 30/1 och hemma 15/2. Har det blivit någon ändring i spelschemat?