Tom Topp: Är väldigt imponerad över hur vi fullföljde matchen trots att det verkligen inte gick vår väg i drygt 2 perioder. Vinna från underläge ska inte underskattas, bygger moral som fan.
Jämförde med ifjol. Efter 23 omgångar hade vi 7 7 9 60-58 34p vilket gav en sjunde plats. Vi kan gott konstatera att det ser ännu bättre ut i år :-)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jämförde med ifjol. Efter 23 omgångar hade vi 7 7 9 60-58 34p vilket gav en sjunde plats. Vi kan gott konstatera att det ser ännu bättre ut i år :-)