Olli Hahl: Modo känns livsfarliga så fort dom får en puck i slottet, vi har lite problem att ligga nära i markeringsspelet men vår backsida är ursäktad med tanke på allt satans helvete på skadelistan. Å andra sidan känns det lika farligt i deras zon också. Visst är det härligt med derby men det är sannerligen inte en av dom mest välspelade matcherna 😅
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...