Alltså Modo har ju bevisligen filmat jättemycket hela deras start i SHL. Hur tillåts en nykomling hålla på på detta sätt, OCH få utdelning snarare än straff?
Det är alltså sjukt vad de slänger sig. Jag trodde mer om Karlin efter Ingman-gate.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är alltså sjukt vad de slänger sig. Jag trodde mer om Karlin efter Ingman-gate.