vonDöbeln: om vi bortser från domarna så är andra perioden en riktigt bra period av Timrå. OINK kommer till ströchanser och vi kontrollerar spelet. Spelet bakom egen blå är märkbart bättre, det man kan önska är att stjärnspelarna ska börja leverera. Wedin, Dahlén, inte ok. EA är ju en kung där ute. Han måste ha käkat dynamit i morse för han har ju en jäkla fart, det är nästan Alvareznivå på hans grävlingsskills just nu. Hartmann ser också pigg ut, han gör alltid bra matcher när han slänger in kroppen i alla situationer.
+ 3