Costanza: Tips från coachen: Du behöver inte känna ett tvång att slentrianmässigt kasta ur dig en enligt dig "passade kommentar" kring fucking allt som skrivs härinne.
Nu kommer du förstås i vanlig ordning, klämkäckt värre, kommentera detta. Men det är smällar man får ta gissar jag 🤔🫣
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu kommer du förstås i vanlig ordning, klämkäckt värre, kommentera detta. Men det är smällar man får ta gissar jag 🤔🫣