Zäta75: Har laddat upp iklädd Supporterklubbens On-Tourtischa från säsongen 07/08. Läser att hockeyorter som Mooora och Sö-tälje inte ännu hade ersatts av Väx- plast och PVC-Öret. Trevliga tider med andra ord.. Kom igen nu Timrå, kämpa och stå emot..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Läser att hockeyorter som Mooora och Sö-tälje inte ännu hade ersatts av Väx- plast och PVC-Öret.
Trevliga tider med andra ord..
Kom igen nu Timrå, kämpa och stå emot..