Antes idé har alltid varit att laget ska bygga ett förtroende till sin egna förmåga och vara lugna och trygga i den.
Han har aldrig varit igång med sågen eller så.
Han bygger konstant.
Det är väl inget fel i det men då borde han ha någon med sig i båset som ansvarar för matcherna så man kan FÖRSÖKA vända spel som inte fungerar innan det rinner iväg… Men Men…
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Han har aldrig varit igång med sågen eller så.
Han bygger konstant.
Det är väl inget fel i det men då borde han ha någon med sig i båset som ansvarar för matcherna så man kan FÖRSÖKA vända spel som inte fungerar innan det rinner iväg…
Men
Men…
Nu kör vi!