Sputnik: Det skvallras en hel del om att även vissa spelare tycker så. Knappast rocket science heller även om jag tycker Ante lyft sig ett snäpp som matchcoach. Före denna match vill säga.
Timrå Isstadion: Tror tame faan att nästan alla i laget vill ha en förändring i coachningen 👍 jag tror att Ollie e rätt man på rätt plats nästa säsong! Brukar inte klyva näbb om Ante men ikväll har han slagit den sista spiken i sin kista!!! USELT HELT ENKELT MED HANS COACHNING 🤬🤬🤬
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer