1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2617220

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-12-19
Röda Tallen: I ett lag som har SÄMST effektivitet i hela serien så är det magstarkt att se en målskytt komma tillbaka till laget och prestera 1 mål på 12 matcher. Var det inte i öppen kasse han gjorde sitt enda också? Eller ”magstarkt”, det är en besvikelse. Det var ju med Wedin som vi skulle befästa oss i toppen men han har bara sumpat målchanser sen han kom tillbaka. Köper att han var ringrostig första 3-4 matcherna men när han fortfarande inte presterar ett skit efter 12 matcher så måste man börja ställa samma sorts krav på honom som dom andra dyrgriparna vi värvat.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer