bar mofftak: Förutom 7-8 minuter i andra perioden så är vi bleka, utan energi. Enligt mig. Sett flera matcher idag och vi ser oerhört energifattiga ut. Tom Modo med magsjuka i laget ville mer och åkte mer skridskor.
Angående oense styrelse vs Ante, så är det ju bara för Ante att rätta sig i ledet.
Inser mer och mer att det är rätt att ta bort Ante, och jag tror vi får se denna säsong som överlevnad tyvärr.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sett flera matcher idag och vi ser oerhört energifattiga ut.
Tom Modo med magsjuka i laget ville mer och åkte mer skridskor.
Angående oense styrelse vs Ante, så är det ju bara för Ante att rätta sig i ledet.
Inser mer och mer att det är rätt att ta bort Ante, och jag tror vi får se denna säsong som överlevnad tyvärr.