Tv4play: lätt att såga när man inte får 50% av de inblandades syn.
Föreningen/laget: jävla sopa eller amatör eller sabotör som läckte detta innan inblandade var informerad!
För jag är fruktansvärt jävla irriterad över det! Det skadar laget/föreningen/bolaget hårdare än mitt idoga sågande av enskilda spelare på ett supporterforum!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kapanen: svagt att inte kommentera.
Tv4play: lätt att såga när man inte får 50% av de inblandades syn.
Föreningen/laget: jävla sopa eller amatör eller sabotör som läckte detta innan inblandade var informerad!
För jag är fruktansvärt jävla irriterad över det! Det skadar laget/föreningen/bolaget hårdare än mitt idoga sågande av enskilda spelare på ett supporterforum!
Men men!!!!
Kämpa nu era jävla rödvita krigare!
Tagga upp Hartmann! Ta chansen!
Dahlén: sikta nu!