Wedin och Hållander och OJ är spelartyper som kan avgöra matcher från ingenting.
Jag vill vara sparsam med beröm utöver fjärdelinan och Svensson som jag ser en så jävla viktig pjäs!
Att ha några spelare som inte blir ägda av fart eller tyngd varenda jävla duell är så fruktansvärt jävla viktigt!
Wedins lungor och Johanssons passion kryddad med Miehos vansinne ska ha lite kärlek ikväll men potentialen finns och behovet av utveckling av spelet är fortsatt totalt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer