Timrå4ever: jag vet varför vi inte har någon publik på läktarna. Den här säsongen är lika jävla tråkig att följa som den vi åkte ur SHL med Freddan, vi har bara bättre individuell skicklighet i laget men samma jävla torskmentalitet.
Det här är mer en ekonomisk fråga än en sportslig, få liv i det här laget annars kommer det att bli röda siffror i år.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det här är mer en ekonomisk fråga än en sportslig, få liv i det här laget annars kommer det att bli röda siffror i år.