Håller med majoriteten här om att Ante måste bort så snabbt som möjligt om vi vill nå slutspel. Om inte tror jag att risken är stor att vi hamnar i ingenmansland? Tycker att han är riktigt dålig på att coacha laget vilket är nödvändigt på denna nivå med kanske tillräckligt i HA?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Om inte tror jag att risken är stor att vi hamnar i ingenmansland?
Tycker att han är riktigt dålig på att coacha laget vilket är nödvändigt på denna nivå med kanske tillräckligt i HA?