ST har ju tappat allt. Hyllade nyss Hartmann att han går till jobbet varje dag och spelar tufft och hårt osv. Killen hade inte en tackling före landslagspelet (blivit bättre efter det ska sägas).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
ST har ju tappat allt. Hyllade nyss Hartmann att han går till jobbet varje dag och spelar tufft och hårt osv. Killen hade inte en tackling före landslagspelet (blivit bättre efter det ska sägas).