1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2626772

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2024-01-08
Starostenko: Ska erkänna att jag har gett upp mitt intresse för Timrå i några år en gång tidigare. Det var efter 1-16(tror jag) mot SG-83 1986. Efter andra perioden idag fick jag samma känsla av uppgivenhet. Känns märkligt när vi är 6:a i SHL. Var på varenda match när vi slogs i botten av HA
Kanske rätar upp sig om något händer i föreningen

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2024-01-08
Chrille: Ja den matchen mot SG 83 var fruktansvärt att se...

Och har för mig det slutade 1-16!

Nu vart det förvisso inte 1-16 idag men kändes i stort sett lika illa nu...

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2024-01-08
Chrille: 2-16 mot S/G-83🫣😅 Inför 295 tappra!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer