DenRöda: Äntligen en åsikt med vett o sans!👍 Vi kommer inte att spela kval denna säsong. Men vi kommer inte ta guld heller. Har vi tur får vi spela kvart eller möjligen semi, men huvudsaken är att vi klarar oss kvar. Nästa sässe blir det åka av!❤️🤍❤️
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi kommer inte att spela kval denna säsong.
Men vi kommer inte ta guld heller.
Har vi tur får vi spela kvart eller möjligen semi, men huvudsaken är att vi klarar oss kvar.
Nästa sässe blir det åka av!❤️🤍❤️