Villervalla: ja ineffektiviteten gäckar oss fortfarande, skulle du inte säga det? Alltjämt sist i hela ligan.
Sen ville jag belysa skottstatistiken för att påvisa att vi inte kan föra matcher på hemmaplan. Vi blir spelmässigt hunsade på hemmaplan. Bortaspelet känns bättre men statistiskt sett vinner vi lika mycket hemma som borta men det beror kanske på att förväntningarna är lägre borta? Har vi ett hemmaspel som kan locka fler än 4000 på läktarna just nu? Fyra raka torsk.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer