{9566}: tränarbyte ... Har vi bytt? Att Antes kontrakt går ut i sommar kan ju knappast ha kommit som en blixt från klar himmel..skärpning för i helvete. .mer seriöst agerande än såhär måste man väl ändå kunna begära av samtliga spelare och av Ante.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att Antes kontrakt går ut i sommar kan ju knappast ha kommit som en blixt från klar himmel..skärpning för i helvete. .mer seriöst agerande än såhär måste man väl ändå kunna begära av samtliga spelare och av Ante.