neutral: Det är en kombination av att Ante är för mjuk och att vi har ett antal spelare som är primadonnor och inte gör jobbet på isen. Finns ett antal spelare som är alldeles för veka och mjuka och inte jobbar hem(ni vet säkert vilka jag syftar på), plus backar som har noll koll.
Hade faktiskt inte förväntat mig att vi skulle vinna denna match med våran usla form, men att det skulle se sämre ut än katastrofmatchen sist hemma det trodde jag inte.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hade faktiskt inte förväntat mig att vi skulle vinna denna match med våran usla form, men att det skulle se sämre ut än katastrofmatchen sist hemma det trodde jag inte.