1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614982 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2628385

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
bar mofftak: Tycker det är symptomatiskt för anfallsspelet i stort. Minns när jag satt och tittade på JVM och kommentatorn pratade om att våga spela MOT sin spelare i offensiv zon, att utmana och försöka skapa sig yta.

Det finns exakt noll av det i Timrå just nu, alla åker frånvända och försöker skeppa pucken i rundeln. Precis samma med avslut. Ingen som vill utmana, bättre att skicka över ansvaret på någon annan.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Bee: tycker nog Forsmark som vanligt ändå får godkänt... en av få

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer