Jåkkinen: Jag tror att schismen är mellan forwards och backar. Forwards fullständigt hatar att passa backarna för skott från blå. Och backarna hatar forwards eftersom dom aldrig passar.
Som hämnd alibimarkerar Erixon alltid i Bp. Låter forwardsjävlarna jaga ihjäl sig mot backarna för att hånfullt släppa in ett skitmål. Rindells hämnd består i att ramla och tappa puckar. För att inte tala om backarnas jävulskap - på ren pin tji - med att slå usla pass i uppspelen så att forwards inte får med sig pucken i fart.
Forwards tar ut sin frustration genom att ge fan i att jobba hem, ständigt gå bort sig och låta backarna möta fler motståndare.
Där, mitt i mellan, står Ante och försöker få ordning på grejerna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Som hämnd alibimarkerar Erixon alltid i Bp. Låter forwardsjävlarna jaga ihjäl sig mot backarna för att hånfullt släppa in ett skitmål. Rindells hämnd består i att ramla och tappa puckar. För att inte tala om backarnas jävulskap - på ren pin tji - med att slå usla pass i uppspelen så att forwards inte får med sig pucken i fart.
Forwards tar ut sin frustration genom att ge fan i att jobba hem, ständigt gå bort sig och låta backarna möta fler motståndare.
Där, mitt i mellan, står Ante och försöker få ordning på grejerna.