OlliJanne: Till nästa säsong behövs nog en del upprensning och bli av med dyra kontrakt, enda man behöver försöka behålla är typ Emil Pettersson möjligen. Det här håller icke.
Rallarn: ja jag skulle inte ha något emot om vi kan bryta en del kontrakt men det lär vi inte ha råd med om inte Kapanen lyckas med en sån där kreativ LaLeggia affär. Möjligen att nån väljer självmant att dra till Schweiz.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer