Själv bestämde jag mig efter måndagen att sluta investera några känslor i laget tills vidare. Första matchen jag inte alls följde ikväll, kollade resultatet nyss och det var såklart ännu en förlust och som det ser ut totalt menlöst spel. Det är inte värt att må så jävla dåligt över laget som man älskar över allt annat om inte klubben själv kan visa upp bättre moral, attityd, kämpaglöd eller vettefan hur man ska beskriva det. Lär väl kolla lördagens resultat framöver kvällen, tänker fan inte åka dit och kolla på detta spektakel. Medgångssupporter? Nä men självbevarelsedrift!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Själv bestämde jag mig efter måndagen att sluta investera några känslor i laget tills vidare. Första matchen jag inte alls följde ikväll, kollade resultatet nyss och det var såklart ännu en förlust och som det ser ut totalt menlöst spel. Det är inte värt att må så jävla dåligt över laget som man älskar över allt annat om inte klubben själv kan visa upp bättre moral, attityd, kämpaglöd eller vettefan hur man ska beskriva det. Lär väl kolla lördagens resultat framöver kvällen, tänker fan inte åka dit och kolla på detta spektakel. Medgångssupporter? Nä men självbevarelsedrift!