1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2628719

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Synct: Vi har jättebra spelare, men ett jättedåligt lag för närvarande. Behövs spelare som går i bräschen och gör allt så att alla drar åt samma håll, inte denna lojja soppa.

Tyvärr har vi lite för mesiga spelare, inte de där riktiga vinnartyperna som visar känslor och gnabbas med motståndarna. Vem steppar upp och visar vilja?

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Vart är presskonferens? Håller Ante inte med Rögles tränare ikväll eller vadå?

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Labban: "Tyvärr har vi lite för mesiga spelare, inte de där riktiga vinnartyperna som visar känslor och gnabbas med motståndarna."

Skulle Ante t.e.x vara på Hartmann hela tiden att han ska vara där vid varje avblåsning och var en retsticka, då får man också en spelare som tar på sig den rollen. Tydligt ledarskap heter det. Det känns inte som att någon spelare har en roll öht just nu. Eller jo, alla har en biroll.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer