Synct: Ja precis. Tänkte också på Hartmann. Han har mycket sådan potential i sig och det såg man första säsongen i återkomsten och kvalet mot DIF. Vad han retade gallfeber på motståndarna. Vi behöver mer av den varan.
Det är också därför jag kanske varit lite snällare mot Mieho än han egentligen förtjänar. Han väcker lite liv i saker trots sitt bristfälliga spel.
Labban: Tog bara han som ett exempel, men ja absolut. Vi har många stora spelare som kan vara jobbiga och använda sin storlek, behöver inte vara en "retsticka" för det.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är också därför jag kanske varit lite snällare mot Mieho än han egentligen förtjänar. Han väcker lite liv i saker trots sitt bristfälliga spel.