{9839}: Skämtar du nu eller? För gör du inte det ändrar jag mig omgående från det jag skrev tidigare idag. Då kan de räkna med en fet jävla bojkott från mig iaf
mikenomad: Nämnde vår svaga publiksiffra jämfört med Modos, sa att ALLA lag bakom oss får mer publikstöd, det VIKTIGA är att publiken kommer nu och hjälper grabbarna att vinna matcher.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...