Öppetmål: Man är borta i ett par timmar från forumet och två bomber kommer ut haha.
Sundberg avgår! Väntat och helt rätt anser jag. Väntade bara på nyheten.
Nässen är jag kluven till. Men är säkert bättre än Erixon iaf. Tvåvägsback och stabil. Ass kapten. Hade hoppats på någon ännu bättre. Men bra att han känner Jokinen. Kan nog bli bra. Förväntar mig att något kontrakt bryts om både Lyytinen och Rindell blir kvar vilket jag verkligen hoppas.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer