{469}: Som jag skrev tidigare så håller jag med Mr Madhawk ang Edfeldt, han är ändå Sveriges nr 1 på Silly Season. 😉
Jag hoppas vi kan behålla Edfeldt, Melander, Johansson, Forsmark och Värmhed, alla är viktiga i den föryngring som behöver ske inom närmaste åren även om någon skulle behöva utvecklas i HA nästa säsong. Ge dem chansen att utvecklas utan en massa negativa spekulationer. Deras prime kommer om ca 4-5 år.
Madicken: Ja absolut, Edfeldt är värd att satsa på så sett. Billig peng och gör inte bort sig alls. Spännande hur som hur backsidan blir till nästa säsong. 🙂
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag hoppas vi kan behålla Edfeldt, Melander, Johansson, Forsmark och Värmhed, alla är viktiga i den föryngring som behöver ske inom närmaste åren även om någon skulle behöva utvecklas i HA nästa säsong.
Ge dem chansen att utvecklas utan en massa negativa spekulationer. Deras prime kommer om ca 4-5 år.