1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2639915

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
{469}: Som jag skrev tidigare så håller jag med Mr Madhawk ang Edfeldt, han är ändå Sveriges nr 1 på Silly Season. 😉

Jag hoppas vi kan behålla Edfeldt, Melander, Johansson, Forsmark och Värmhed, alla är viktiga i den föryngring som behöver ske inom närmaste åren även om någon skulle behöva utvecklas i HA nästa säsong.
Ge dem chansen att utvecklas utan en massa negativa spekulationer. Deras prime kommer om ca 4-5 år.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Madicken: Ja absolut, Edfeldt är värd att satsa på så sett. Billig peng och gör inte bort sig alls. Spännande hur som hur backsidan blir till nästa säsong. 🙂

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer